torstai 11. kesäkuuta 2009

10.6.2009

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kesti vähän, ennen kuin löysin sinut drawger.com-sivuilta. Onneksi olkoon, hienot kuvat ja lämpimät kehumiset!

Anonyymi kirjoitti...

Vai oltiin Aydarya-lilasta noin eri kannoilla. Haluan tähän yhteyteen kirjata kommenttini, jonka lähetin siitä henk koht jo aiemmin:

Olet mestari kuvaamaan ihmiselämää. Tuli monta kertaa lukiessa mieleeni, että ”juuri tällaisia ihmiset ovat”, ja useimmiten samalla ”juuri tällainen minä olen”. Tällaisten kirjojen takia esimerkiksi minä harrastan sarjakuvia, ja tällaisten kirjojen takia olen sillä kannalla, että sarjakuvat voivat olla yhtä vaikuttavaa kirjallisuutta kuin mikä tahansa.

Kuten olen varmaan ennenkin sanonut, tykkään erityisesti kyvystäsi kuvailla elämän vaikeitakin tilanteita vaikeudesta tinkimättä mutta huumorin ja elämänmyönteisyyden säilyttäen. Ja pidän ihmiskäsityksestäsi, siis sellaisena kuin sen teoksistasi tulkitsen: ei ole hyviä ja pahoja vaan erilaisissa elämänkohtaloissa enemmän tai vähemmän oppineita.

Kaisa & Christoffer Leka kirjoitti...

Suurkiitos kauniista sanoistasi! Ja kiitos tässä samalla kaikille muillekin, jotka ovat meilillä laittaneet palautetta, en ole aina ehtinyt vastata, tai en ole tiennyt, mitä kirjoittaisin, kun kehut melkein nolostuttaa. :)